Aalborg Friskole

SKOLELIV

Hverdagen på Aalborg Friskole er præget af fællesskab og sammenhold på tværs af klasser og årgange. Hver dag mødes alle til morgensang; der er en ordning med skole-venner der binder børnene sammen på tværs af klasser  og hvert år tager den enkelte gruppe på lejrtur ude af huset – helt fra 0. klasse.

Derudover har skoleåret mange aktiviteter både i og uden for skolen, som vi deltager i for at få oplevelser sammen og styrke sammenholdet.

Hverdagen på skolen er kendetegnet ved:

• Morgensamling hver dag
  • 50 rejsedage på et skoleforløb
  • Forældrene der bakker op -også om det praktiske på skolen
  • Aktivt elevråd
  • Skoleven-ordning
  • Musical for alle klasser hvert år
  • Stærk faglighed i gode relationer

Der er højt til loftet hvad angår gode idéer og afprøvning af sådanne på Aalborg Friskole, men hvis du vil se, om vi kan leve op til disse kendetegn er et besøg på skolen nødvendigt.

Skolens klassetrin er inddelt i fire grupper. Læs mere om grupperne herunder.

Har du spørgsmål til indmeldelse af dit barn, så hjælper vi gerne – giv os et kald på tlf. 98 14 70 33